In reply to De beste nieuwsbrieven in één app by Frank Meeuwsen

Als je nieuwsbrieven uit de mail inbox haalt, en onderbrengt in een applicatie specifiek voor het lezen van die nieuwsbrieven, dan doet me dat aan iets denken: Aan blogs en een RSS reader.
Waarbij jij (of in ieder geval niet ik zelf) dan mijn feeds cureert.
Is dat niet een beetje het wiel opnieuw uitvinden? Een nieuwsbrief beginnen om niet-RSS lezers ook je bloginhoud te tonen, en dan voor een rits van die nieuwsbrieven samen weer een app bouwen, die dan eigenlijk precies de RSS reader vervangt?